יום שבת, 19 בנובמבר 2016

סמינר תקשורת  2016 בנושא אקטיביזם חברתי ויזמות בפריפריה-סמינר חוצה גבולות וסטריאוטיפים

סמינר תקשורת לתלמידי יא יב עסק בבחינת המציאות החברתית-כלכלית של מדינת ישראל, תוך בחינת יכולת ההשפעה של העשייה התקשורתית והפוטנציאל הטמון בסדר היום התקשורתי ציבורי בפריפריה של מדינת ישראל.
תלמידי המגמה נחשפו בפני אתגרים,הצלחות ודילמות של דמויות מעוררות השראה אשר יזמו ועשו מעשה,מימשו את חלומותיהם ופעלו בראייה אקטיביסטית למען החברה ודור העתיד.
התלמידים שיחקו במירוץ למליון בירוחם,נפגשו עם דובר המועצה וקבלו ממנו שיעור תקשורת הלכה למעשה,הפיקו קמפיין חברתי תוך שימוש בחומרים שצילמו במהלך המשימות,ביקרו ורקדו בסדנת ריקוד ב"מחסן 52" מחסן לבני נוער שהפך ביוזמתם למרכז אמנות ומוסיקה,שרו סביב המדורה תחת שמי הנגב הנפלאים ובירח מלא.


תלמידי המגמה עוסקים בבחינות הבגרות בתקשורת בהפקת קמפיינים חברתיים למען הקהילה,המייצגים מגוון של עמותות וחריגים בחברה הישראלית.התלמידים חוו ביקור ומפגש מרגשים ביותר עם נוער בסיכון ב"שאנטי במדבר" שיותירו את חותמם לעד.רק מי שחווה זאת יוכל להבין ...
לסיום ביקרו ו"פגשו" את דמותו צעוררת ההשראה של דוד בן גוריון תוך שימת דגש על האתגרים והחלוציות בתפיסת עולמו בהתיישבות בנגב, והצבת יעדים המאתגרים את יכולותיו.
כל הסדנאות והמפגשים ,הדיונים הערכיים הפכו את הסמינר למסע אשר עורר בתלמידים שאלות בסוגיות מורכבות,כעתודת המנהיגות החברתית תקשורתית של דור העתיד הנדרש לעסוק בהן באופן אקטיבי.
היה מדהים ומעורר השראה!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה