יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

חזון בית הספר וברכות לקראת שנת הלימודים תשע"ה

החזון החינוכי של ביה"ס

ביה"ס השש-שנתי ע"ש חיים קוגל שואף ליצור סביבה לימודית וחינוכית המטפחת את כישורי התלמידים, מאפשרת התפתחות אישית, מעודדת מצוינות ומעורבות חברתית ומסייעת לכל תלמיד לכוון את עתידו.

העשייה החינוכית של ביה"ס מונחית עפ"י שלושה יעדים מרכזיים:

א. מצוינות בתחום ההישגים הלימודיים

ביה"ס מאמין שלכל תלמיד יש יכולות וכישורים שניתן לחזקם ולקדמם. ביה"ס מציע מגוון תחומי דעת המהווים בסיס עשיר ויציב להתקדמות אינטלקטואלית ואקדמית של התלמיד יחד עם פעילויות המזמנות הרחבת אופקים במגוון תחומים. ביה"ס מעודד את תלמידיו להגיע להישגים מרשימים, להרחיב אופקים ולשאוף למצוינות אישית וחברתית.

ב. מחויבות חברתית וקהילתית
ביה"ס מאמין שמיצוי היכולות של הפרט והגשמתו העצמית חייבים להיעשות בהקשר של מחויבות לקהילה ולחברה. ביה"ס שואף לסייע בעיצוב תלמיד כאזרח אכפתי וכבן אדם ערכי המקבל אחריות כלפי מעשיו וכלפי הסובב אותו, תוך פיתוח הידע והרגישות הנדרשים לאזרחות דמוקרטית פעילה ואחראית. התפיסה הערכית שמה דגש על המורשת היהודית, הציונית והכללית כמו גם על טיפוח קיימות ואחריות סביבתית.

ג. טיפוח הדיאלוג והתקשורת המכבדת בין כל באי בית הספר

ביה"ס מאמין שתקשורת מכבדת - שיפור טיב היחסים בין כל באי הארגון - מהווה בסיס ערכי ואנושי להתמודדות עם צרכיהם המשתנים של כל באי בית הספר. השתתת התקשורת המכבדת ויחסי אכפתיות וכבוד הדדיים בין מורים לתלמידים, בין מורים למורים, בין מורים להורים, תסייע ליצירת תרבות בית ספרית המקדמת ערכים, הישגים והגשמה עצמית.


הנהלת ביה"ס, המורים והעובדים מקדמים את תלמידי קוגל בברכה בפתיחת שנה"ל החדשה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה